كواليس صور محمد فراج الحزينة في مهرجان الجونة

محمد فراج

كواليس صورة محمد فراج الحزينة في مهرجان الجونة

سر صورة محمد فراج في مهرجان الجونة يكشف تفاصيلها بنفسه عبر حسابه الرسمي على موقع الصور الشهير انستجرام.

أثارت صورة الممثل المصري محمد فراج في مهرجان الجونة السينمائي الدولي في دورته المنقضية تفاعل عدد كبير من رواد مواقع التواصل الإجتماعي، وتسائل الكثيرون حول سر الصورة الحزينة التي التقطت له هناك.

وحاول فراج نفسه أن يكشف تفاصيل الصورة من خلال التعليق الذي كتبه معها عندما قام بنشرها عبر حسابه على انستقرام.

فكتب قائلاً “الألم على قد ما هو إحساس قوي، على قد ما هو إحساس هشّ ورقيق، بيوصل دايمًا ما بين أرواحنا ومخاوفنا، عشان في الآخر يفكرنا إن الإنسان كائن ضعيف محتاج على طول حد يطمنه وحضن يحتويه ويحتوي الألم اللي جواه”.

“الفوتوشوت ده بالنسبالي كان فوتوشوت مختلف جديد، فيه مشاعر كتير حلوة، أنا بجد مبسوط وفرحان قوي من رد فعل الناس”.

واستكمل قائلاً “الناس قدرت تحس وتفهم من خلال الصورة إيه اللي أنا كنت حاسس بيه بالظبط في اللحظة اللي اتاخدت فيها الصورة”.

ثم قام بتوجيه الشكر لملتقط الصورة، قائلًا: “بشكر جدًا جدًا أحمد هايمن، اللي لقط اللحظة دي وطلعها في الصورة اللي قدامكم، بشكرك قوي إنك خلتني أحتفظ باللحظة دي للأبد”.

جدير بالذكر أن جلسة التصوير التي أجراها المصور أحمد هيمن، على هامش فعاليات مهرجان الجونة السينمائي الدولي، في دورته الثانية، شارك فيها عددا من النجوم من بينهم: “أمينة خليل، أحمد مالك، شيرين رضا، جميلة عوض، عمرو سلامة، خالد صالح ليلى علوي”، وآخرين.

 

View this post on Instagram

Pain.. such a strong yet delicate emotion..connecting our soul’s deepest vulnerabilities to remind us that we humans are at the end of the day weak, in need of comforting and a hug to contain our agony.. This photoshoot was such an emotional and unique experience… I’m overwhelmed with how people and fans reacted to it, I feel humbled that people could see and connect to how i truly felt at the moment the picture was captured .. All thanks to Ahmed hayman. Thank you for helping me store this moment forever… الألم .. على قد ما هو إحساس قوى على قد ما هو إحساس هش و رقيق .. بيوصِل دايماً مابين أرواحنا و مخاوفنا علشان فى الآخر يفكرنا بإن الإنسان كائن ضعيف محتاج علطول حد يطمنه و حضن يحتويه و يحتوى الألم اللى جواه .. الفوتوشوت ده بالنسبالى كان فوتوشوت مختلف جديد فيه مشاعر كتير حلوه .. أنا بجد مبسوط و فرحان قوى من رد فعل الناس اللى شافت الصورة و قد إيه حبيتها و فهمتها و تفاعلت معاها و فعلا حاسس بامتنان و تواضع لأن الناس قدرت تحس و تفهم من خلال الصورة ايه اللى انا كنت حاسس بيه بالظبط فى اللحظه اللى اتاخدت فيها الصورة … بشكر جدا جدا أحمد هايمن اللى لقط اللحظه دى و طلعها فى الصورة اللى قدامكوا .. بشكرك من كل قلبى إنك خلتنى أحتفظ باللحظة دى للأبد ❤️😍🙏 #mohamedfarrag #fego #actor #pain #portrait #photoshoot #elgounafilmfestival #elgounafilmfestival2018 #gff #gff18

A post shared by Mohamed Farrag (@fegoooo) on

يمكنك أيضا قراءة More from author